Bikicsunáj - Megasztár5

2010. május 8., szombat


Az a név, hogy Szarka László, nem sokaknak mond valamit, de ha azt mondjuk, Bikicsunáj, máris egészen más a helyzet. Vagy annyira azért mégsem?

Az ötödik Megasztárba jelentkezett negyvenéves biztonsági őr ugyanis ezen a néven szerzett magának sajátos, ám annál nagyobb népszerűséget a világhálón. Halandzsa angoljával alig 24 óra leforgása alatt többezres rajongótábort tudhatott magáénak a közösségi portálokon.

László csak kapkodja a fejét, és alig hiszi, hogy jártában-keltében éneklő emberekkel találja szemben magát, akik az ő dalát skandálják. A hírnév hamar szárnyra kapta, így a jövő héten megtartja első fellépését is egy fővárosi klubban.

"Nálunk, Ököritófülpösön csak a művelődési házban van internet, így csak néhány napja találtam magam szembe azzal a népszerűséggel, amire szombat este óta szert tettem. Én egyszerű ember vagyok, és nehezen értem meg ezt a fajta sikert, de örülök neki! Már érkezett is egy felkérés, aminek éppen a jövő héten teszek eleget. Egy budapesti klubban fogom elénekelni a Megasztárban hallott két dalomat" - nyilatkozta a Napi Ásznak a TV2 legújabb sztárja.

Forrás: stop.hu





1 megjegyzés:

  1. Kertészék írta...:

    A Megasztárok-ban a kedvencem mindig az előválogató. Hangosan képes vagyok kuncogni előadókon! Imádom!

Megjegyzés küldése

 
© A bulváros hírek | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes