Sebestyén Balázs nem bocsát meg az apjának?

2010. április 22., csütörtök



Sebestyén Balázs apja nem láthatja az unokáját

Budapest — Fél éve már, hogy megszületett Sebestyén Balázs (32) kisfia, Benett, de a nagypapa máig nem láthatta unokáját.

Sebestyén Balázs évek óta nem beszél az apjával

A hot! magazin megtalálta Sebestyén Józsefet, aki továbbra sem érti, rá­diós-tévés fia miért nem tud megbocsátani neki.

Sebestyén Balázs csonka családban nőtt fel, szülei hamar elváltak, és úgy tudni, a Class FM és az RTL Klub műsorvezetője az apját okolja a család felbomlásáért. József, Balázs édesapja azonban úgy gondolja, fia igaz­ságtalanul tör felette pálcát.

– Nem hiszem, hogy bűn az, hogy elváltam. Úgy éreztem, mennem kell. Persze ha tudom, hogy emiatt elfordulnak tőlem a fiaim, akkor biztos, hogy nem válok el. A körülményekről viszont Balázs nagyon keveset tud – panaszkodott az idős férfi. – Elváltam, mert az anyósom odaköltözött hozzánk, és elegem lett abból, hogy még egy év elteltével is ott volt nálunk. Nem lépett félre egyikőnk sem, nem volt harmadik, de meguntam, hogy sosem lehetünk egyedül, ezért felálltam, és elmentem. A család ott maradt a háromszobás lakásban, ő akkor volt hatéves.

Sebestyén József azt is megérti, hogy fia azt érzi, magára hagyta, hiszen a kéthetes láthatások is sokszor kudarcba fulladtak, de szerinte ez még nem ok arra, hogy úgy bánjanak vele, mint egy bűnözővel.

– Elvetemült, lump, italozó embernek vagyok beállítva. Olyan gazembernek, aki mást sem tesz, csak a nőket hajszolja.

A férfi legnagyobb fájdalma, hogy sosem látta még a kis Benettet. – Az unokám születésekor küldtem egy SMS-t: „Ha a hír igaz, akkor gratulálok, jó egészséget kívánok az unokámnak! Csók, Papa." Egy órán belül jött a válasz: „Igaz! Kösz!" Pedig nagyon boldog lennék, ha megölelhetném az unokámat!

Természetesen megkerestük Sebestyén Balázst is, aki nem kívánt nyilatkozni az üggyel kapcsolatban, annyit azonban hozzátett: nem az újságok hasábjain szeretne üzengetni.
Forrás: blikk.hu


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
© A bulváros hírek | Designed by Thailand Hotels, in collaboration with Tech Updates, Webdesign Erstellen and Premium Wordpress Themes